Menší soukromé akce

Menší soukromé akce patří mezi naše srdcové záležitosti. Svatby děláme nesmírně rády, ale tyhle vzácné momenty, které nám život nabízí uprostřed každodenního chaosu, jsou v mnoha ohledech velmi speciální. Menší soukromé akce jsou totiž plné radosti, smíchu a lásky a nabízejí úžasnou příležitost pro setkání s rodinou a přáteli, a pro vytvoření krásných společných vzpomínek. Ať už je to rozlučka se svobodou, baby shower, narozeninová párty nebo oslava výročí, jsme tu, abychom vám pomohli s každým detailem. Naše eventová agentura A tak se stalo zajistí, aby jste se mohli zastavit, užít si přítomný okamžik a sdílet radost s těmi, na kterých vám nejvíce záleží.
srdicko bile 1 | A tak se stalo | Eventová agentura Olomouc

Co umíme

Rozlučka se svobodou

Navrh bez nazvu 6 jpg | A tak se stalo | Eventová agentura Olomouc

Rozlučka se svobodou je víc než jen oslava – je to nezapomenutelný zážitek, kterým se loučíte se svobodným životem a vítáte nové dobrodružství, jakým je manželství. Ať už stojíte o velký okázalý večírek se vší parádou nebo spíše intimní posezení s přáteli, zajistíme, aby pro Vás tato chvíle byla dokonalou tečkou za jednou kapitolou a krásným začátkem nové.

Schůzka trvající 2 hodiny, kde probereme veškeré detaily a Vaše přání

Kompletní konzultace ohledně konceptu a vhodné lokality pro vaši rozlučku se svobodou

Vytvoření detailního harmonogramu události, který zajistí plynulý průběh večera

Zajištění tematických dekorací a výběru outfitů podle vašich přání

Tipy na originální hry a soutěže, které dodají Vaší rozlučce se svobodou nezapomenutelný charakter

Sestavení a rozeslání atraktivních pozvánek, které nalákají vaše přátelé na tuto nezapomenutelnou událost

Pomoc s organizací dopravy a ubytování pro Vás a Vaše hosty

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Tipy na tematické občerstvení a případně jeho zajištění, abyste se mohli plně soustředit na svůj první velký den

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí - příplatek 3000 Kč

Holčička nebo chlapeček?

Navrh bez nazvu 18 | A tak se stalo | Eventová agentura Olomouc

Dalším krokem na cestě za krásnými rodinnými vzpomínkami je oslava, během které budoucí rodiče rodině a přátelům odhalí, zda očekávají holčičku nebo chlapečka (v angličtině oslava známá jako Gender Reveal Party). Slavnostní odhalení může proběhnout různými kreativními způsoby, jako například prasknutím balonku nebo krájením dortu. Naplánujeme oslavu dle Vašich přání a Vy tak budete moci překvapit opravu všechny, na kterých Vám záleží.

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) - příplatek 3000 Kč

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí - příplatek 3000 Kč

Baby shower

Navrh bez nazvu 17 | A tak se stalo | Eventová agentura Olomouc

Baby shower je oslava na počest budoucí maminky a jejího očekávaného miminka. Je to také příležitost pro maminku cítit se obklopena láskou a péčí svých blízkých. Chcete pro důležitou ženu ve Vašem životě uspořádat událost plnou radosti, her, chutného jídla a srdečných okamžiků ještě než přijde na svět ten zbrusu nový človíček? Jsme tu pro Vás!

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí - příplatek 3000 Kč

(Dětská) narozeninová párty

Navrh bez nazvu 23 | A tak se stalo | Eventová agentura Olomouc

Kulaté nebo ne, všechny narozeniny jsou oslavou života. Rádi byste zahradní slavnost, pořádný mejdan, intimní piknik s přáteli nebo luxusní večeři s rodinou, ale nevíte, kde začít, nebo se ve volných chvílích raději věnujete někomu nebo něčemu důležitému? Jsme tu od toho, abychom tyhle jedinečné okamžiky zorganizovali za Vás.

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí - příplatek 3000 Kč

Výročí

A couple sitting on outdoor steps, dressed in winter clothing. The man, wearing a green beanie and gray coat, sits slightly higher, holding the woman, who is in a black beanie and a checkered coat, with light blue jeans. They are looking at each other and smiling warmly. | Výročí | A tak se stalo eventová a svatební agentura Olomouc

Slavíte výročí a chcete, aby bylo výjimečné a nezapomenutelné? Vaše přání je nám rozkazem!

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí - příplatek 3000 Kč

Ceník

V A tak se stalo chápeme, že každá oslava je tak jedinečná jako láska, která ji inspirovala. Proto je naše cenová nabídka stejně individuální jako Vy. Je vytvořena tak, aby odrážela hloubku péče, složitost detailů a čistou kouzelnost, kterou vkládáme do přeměny Vašich snů ve skutečnost.

Ctíme Vaši vizi. Neexistují žádná univerzální řešení; pouze na míru šité zážitky tak mimořádné jako Váš příběh.

Nebojte se nás kontaktovat s jakýmikoliv otázkami nebo sny, které máte. Jsme tu, abychom naslouchali, vedli Vás a Vaši cestu k dokonalé svatbě nebo oslavě udělali co nejsnazší a nejradostnější.

Rozlučka se svobodou

od 7.000,- Kč

Cena pro skupinu do 15 osob

Co zahrnuje cena:

Schůzka trvající 2 hodiny, kde probereme veškeré detaily a Vaše přání

Kompletní konzultace ohledně konceptu a vhodné lokality pro vaši rozlučku se svobodou

Vytvoření detailního harmonogramu události, který zajistí plynulý průběh večera

Zajištění tematických dekorací a výběru outfitů podle vašich přání

Tipy na originální hry a soutěže, které dodají Vaší rozlučce se svobodou nezapomenutelný charakter

Sestavení a rozeslání atraktivních pozvánek, které nalákají vaše přátelé na tuto nezapomenutelnou událost

Pomoc s organizací dopravy a ubytování pro Vás a Vaše hosty

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Tipy na tematické občerstvení a případně jeho zajištění, abyste se mohli plně soustředit na svůj první velký den

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) – příplatek 3000 Kč.

Vaše rozlučka se svobodou bude plná radosti, smíchu a nezapomenutelných zážitků, a my se postaráme o každý detail, abyste si ji užili naplno!

Chci, aby se stalo:

Pokud plánujete významnou událost a chcete, aby vše proběhlo podle vašich představ, ale nemáte na to čas nebo schopnosti, rádi vám s organizací pomůžeme od začátku až do konce. Nejprve vyplňte formulář níže a během několika dní vás bude kontaktovat Verča nebo Nelča. Na prvním setkání se budeme zabývat detaily, které jste nám již poskytli. Pokud se rozhodnete využít našich služeb, na tomto setkání uzavřeme také dohodu, jejíž součastí je také záloha na naše služby. A pak už se MY vrhneme do organizace.

Ceník

V A tak se stalo chápeme, že každá oslava je tak jedinečná jako láska, která ji inspirovala. Proto je naše cenová nabídka stejně individuální jako Vy. Je vytvořena tak, aby odrážela hloubku péče, složitost detailů a čistou kouzelnost, kterou vkládáme do přeměny Vašich snů ve skutečnost.

Ctíme Vaši vizi. Neexistují žádná univerzální řešení; pouze na míru šité zážitky tak mimořádné jako Váš příběh.

Nebojte se nás kontaktovat s jakýmikoliv otázkami nebo sny, které máte. Jsme tu, abychom naslouchali, vedli Vás a Vaši cestu k dokonalé svatbě nebo oslavě udělali co nejsnazší a nejradostnější.

Holčička nebo chlapeček?

od 7.000,- Kč

Cena pro skupinu do 15 osob
Konkrétní cena se odvíjí od počtu osob a náročnosti akce.

Co zahrnuje cena:

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) - příplatek 3000 Kč

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) – příplatek 3000 Kč.

Vaše oslava bude plná radosti a nezapomenutelných okamžiků, a my se postaráme o každý detail!

Ceník

V A tak se stalo chápeme, že každá oslava je tak jedinečná jako láska, která ji inspirovala. Proto je naše cenová nabídka stejně individuální jako Vy. Je vytvořena tak, aby odrážela hloubku péče, složitost detailů a čistou kouzelnost, kterou vkládáme do přeměny Vašich snů ve skutečnost.

Ctíme Vaši vizi. Neexistují žádná univerzální řešení; pouze na míru šité zážitky tak mimořádné jako Váš příběh.

Nebojte se nás kontaktovat s jakýmikoliv otázkami nebo sny, které máte. Jsme tu, abychom naslouchali, vedli Vás a Vaši cestu k dokonalé svatbě nebo oslavě udělali co nejsnazší a nejradostnější.

Baby shower

od 7.000,- Kč

Cena pro skupinu do 15 osob
Konkrétní cena se odvíjí od počtu osob a náročnosti akce.

Co zahrnuje cena:

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) - příplatek 3000 Kč

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) – příplatek 3000 Kč.

Vaše oslava bude plná radosti a nezapomenutelných okamžiků, a my se postaráme o každý detail!

Ceník

V A tak se stalo chápeme, že každá oslava je tak jedinečná jako láska, která ji inspirovala. Proto je naše cenová nabídka stejně individuální jako Vy. Je vytvořena tak, aby odrážela hloubku péče, složitost detailů a čistou kouzelnost, kterou vkládáme do přeměny Vašich snů ve skutečnost.

Ctíme Vaši vizi. Neexistují žádná univerzální řešení; pouze na míru šité zážitky tak mimořádné jako Váš příběh.

Nebojte se nás kontaktovat s jakýmikoliv otázkami nebo sny, které máte. Jsme tu, abychom naslouchali, vedli Vás a Vaši cestu k dokonalé svatbě nebo oslavě udělali co nejsnazší a nejradostnější.

(Dětská) narozeninová party

od 7.000,- Kč

Cena pro skupinu do 15 osob
Konkrétní cena se odvíjí od počtu osob a náročnosti akce.

Co zahrnuje cena:

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) - příplatek 3000 Kč

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) – příplatek 3000 Kč.

Vaše oslava bude plná radosti a nezapomenutelných okamžiků, a my se postaráme o každý detail!

Ceník

V A tak se stalo chápeme, že každá oslava je tak jedinečná jako láska, která ji inspirovala. Proto je naše cenová nabídka stejně individuální jako Vy. Je vytvořena tak, aby odrážela hloubku péče, složitost detailů a čistou kouzelnost, kterou vkládáme do přeměny Vašich snů ve skutečnost.

Ctíme Vaši vizi. Neexistují žádná univerzální řešení; pouze na míru šité zážitky tak mimořádné jako Váš příběh.

Nebojte se nás kontaktovat s jakýmikoliv otázkami nebo sny, které máte. Jsme tu, abychom naslouchali, vedli Vás a Vaši cestu k dokonalé svatbě nebo oslavě udělali co nejsnazší a nejradostnější.

Výročí

od 7.000,- Kč

Cena pro skupinu do 15 osob
Konkrétní cena se odvíjí od počtu osob a náročnosti akce.

Co zahrnuje cena:

Schůzka trvající 2 hodiny, kde detailně probereme Vaše požadavky

Detailní konzultace ohledně místa konání, dodavatelů a dalších potřeb

Vytvoření originálního konceptu a přesného časového harmonogramu pro událost

Pomoc s vytvořením programu a zábavy podle vašich představ

Design a distribuce elegantních pozvánek podle vašich přání

Profesionální instalace dekorací přímo na místě konání

Aktivní komunikace s dodavateli a koordinace jejich činností

Neustálá asistence a podpora během celé akce

Kompletní úklid prostoru po skončení oslavy

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) - příplatek 3000 Kč

Možnost zapůjčení exkluzivního vybavení pro piknik do 15 osob, včetně nádobí (viz. fotografie) – příplatek 3000 Kč.

Vaše oslava bude plná radosti a nezapomenutelných okamžiků, a my se postaráme o každý detail!